مسابقه دلم زائر اربعین است برگزار شد 

مسابقه دلم زائر اربعین است برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) برگزاری مسابقه مجازی «دلم زائر اربعین است»، بود که با مشارکت اعضای کانون برگزار شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برنامه های کانون در ایام اربعین حسینی، گفت: یکی از این ویژه برنامه ها، برگزاری مسابقه مجازی «دلم زائر اربعین است»، بود که با مشارکت اعضای کانون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: این مسابقه به نیت سردار دلها ویژه بانوان و دختران عضو کانون و با موضوع اربعین حسینی برگزار شد.

وی به نحوه برگزاری این مسابقه اشاره کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه مجازی «دلم زائر اربعین است» می بایست یک کار نیک و خیلی ساده را انجام داده و تصویری از آن را همراه با جمله دلم زائر اربعین است را از طریق گروه مجازی کانون در پیام رسان واتس آپ برای ما ارسال کنند.

جبالبارزی ادامه داد: علاوه بر این هنرمندان نیز می توانستند با استفاده از ابزار هنر همچون نقاشی تصاویری از پیاده روی اربعین حسینی در سال های گذشته را نقاشی کرده و تصویر آن را برای ما ارسال کنند و یا با خط زیبا جمله دلم زائر اربعین است را خوشنویسی کرده و یا با هنر دستی گلدوزی این جمله را بر روی پارچه گلدوزی کرده و تصاویر این آثار را برای ما ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: همچنین اعضای علاقمند به شرکت در این مسابقه مجازی می توانستند عکس نوشته هایی با محتوای جمله دلم زائر اربعین است به همراه عکس سردار دلها تولید کرده و سپس برای ما ارسال کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه میزان استقبال بچه های مسجدی کانون از این مسابقه بسیار خوب بود و به آثار برتر نیز جوایزی تعلق گرفت.

جبالبارزی اظهار کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی فراهم نشد و با توجه به این که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در باز شدن راه کربلا و برقراری امنیت راهپیمایی اربعین حسینی در سال های گذشته نقش بسیار مهمی داشتند بنابراین تصمیم گرفتیم مسابقه «دلم زائر اربعین است» را به نیت سردار دلها برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت اربعین حسینی، برپایی مجلس عزای به یاد امام حسین (ع)، شهدا و اسرای کربلا بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

وی در خاتمه یادآور شد: از ویژه برنامه های انجام شده در مراسم عزاداری اربعین حسینی، سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت اربعین و زیارت عاشورا بود.

پایان پیام/ 586